Vaccin, brev, köer

Upp i ottan och gå till veterinären med Chili. Dags för årlig spruta vaccin. 
Stackars hund, darrig och med svansen mellan benen, hon känner vibrationerna långt innan vi har kommit in dit. 

Den 17:e maj i år skrev jag om den lilla gruppen på tre personer från Colombia som fick en privat guidad tur av mig i Konserthuset. De var ju så glada och trevliga så de finns kvar i mitt hjärta. 
I morse fick jag ett mail i telefonen. 

Alltså, ska man skriva brev eller meddelanden så ska de vara av den här karaktären. 
Jag blev så himla glad. 

På jobbet startade vi med ca 70 personer på kö. Det var ju det stora (och tredje denna vecka) biljettsläppet. Trots att folk strömmade in ända till fem över sex så hade jag så mycket energi och adrenalin så det var med lätta steg jag tog mig hem. Flera kunder påpekade att de tyckte det var så roligt att se fyra glada tjejer ta emot alla kunder. 
Jo, nog var det kul allt. 
På hemvägen såg jag både flygplan och regnbåge. Lycka!

Om man zoomar 1000% så syns nog planet. 

Ove serverade supermiddag, spagetti och köttfärssås. Har bett honom skola om sig till kock, men det är klart, då kommer han inte ha tid att laga middag hemma. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback