Tjejernas torsdag

Jag är så otroligt lyckligt lottad, för på tåget hem ikväll ringde Sofia och frågade om jag ville gå ut och äta med bara henne eftersom killarna i familjen var upptagna på annat håll. 
Om jag ville!

Vi åkte till Mingel, en relativt ny restaurang med liten god meny. 


Och så bara bjöd hon mig på dagens middag, ceasarsallad och kycklinspett som hon åt. 

Sen hade vi tänkt åka hem och spela kort men vi fick ett mess från herr och fru Svensson om att Jens Hult uppträdde på Midgårdsbadet, som är i närheten av Lycko. 
Så vi ändrade våra planer och gick dit och lyssnade på band och sen på Jens. 


Han spelade några av sina nya låtar för allra första gången, så vi Märstaiter fick premiären. 
Och så avslutade han förstås med favoriten just nu "Precis som du vill". 

Om ni har bra syn ser ni en flugskit ovanför scenen. Det är ett plan som lyfter från Arlanda. Blir varm i kroppen av att se det. 

Tack älskade unge för veckans bästa kväll. Alltid lika trevligt att få umgås med dig på tu man hand. 


//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback