Kyl och klipp

Säg hej till vårt nya kylskåp.


 Ända sen vi flyttade in 2006 har vi bara haft ett "halvt" kylskåp och två "halva" frysar. 
Vi som inte tycker man ska äta fryst mat utan färsk har inte behov av det. 
Så nu har vi äntligen fått ett rejält kylskåp. 
Tack, långa killen för tömning av gamla och påfyllning av nya skåpet. 
Titta vad fint det är!


Tänk att man kan bli glad av små saker i livet. 
Och glad var jag idag när jag fick börja jobba. 
Det var Lennart, Bodilski, Kats och jag. Hurra! 
Och lunch med Jullan. Hurra, hurra. 
Och prat med fröken N. Jippi. 

Jag var så himla trött i både själ och kropp innan semestern och nu känns det som om jag har hur mycket energi som helst. 
Men arbetar man med det man tycker är roligt så blir ju allting liksom lite lättare. 

Och vår duktiga dotter som stått hela dagen och varit vänlig mot sina kunder, tog sig an sin mammas slitna hår ikväll. 
Fy fan, vad skönt att bli av med de slitna, kluvna topparna. 
Tack älskade unge! 


Före


Efter

Nästa omgång tar vi färgning av utväxt. 

Det blev en kanonstart på veckan. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback