Trött i mössan och vattengympa?

Vaknade inte alls av min nya snygga ljusväckarklocka i morse. 
Beredde mig på att eventuellt behöva missa tåget och bli sen. 
Men så kom jag på - röda faran ska rädda mig! 

Och det gjorde hon! På tid landade jag på jobbet. 
Har inte haft någon kundkontakt alls idag har bara förberett inför vår kommande säsong i höst. 
Kul men energikrävande. 
Skulle sen till vattengympan, hade glömt väskan hemma så förberedde mig på att komma försent. 


När jag kollade mobilen var jag bombad med sms från de andra i vattengänget, där alla hade förhinder. 
Om jag gick och gympade ensam? 
Skulle inte tro det. 
Åkte hem och gjorde middag istället. 
Det är också träning...

//Najno


Kommentarer
PT säger:

Svart bälte i undanflykter❤

Svar: 😱😱😱
najno.blogg.se

2014-04-09 | 00:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback