Smygstart på påsken

Gud, vad glad man blir när man landar med pendeltåget och möts av det här.

Superfint med massor av dessa krukor på stationen. 
Dottern var gullig och hämtade mig då ingen buss gick och jag var trött i fötterna efter att ha stått och jobbat hela dagen. Det är bra för blodsockernivån att stå och jobba så det gör jag ofta. 

I morse stötte jag på Oves syster Inger och fick sällskap på tåget. Mycket trevligt. 

Dagen gick i ett rasande tempo och ikväll har jag bara orkat kolla på Greys. 
Jag ska ställa klockan på tidig väckning i morgon för jag tänkte städa innan jag går till jobbet - så slipper jag det under mina lediga dagar. 
Tjoho! 
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback