Sena tåg och glada vänner

Tjoflöjt, det blev en riktigt bra avslutning på den här arbetsveckan. Nu ligger vi i startgroparna för två av årets tre stora biljettsläpp. 
På måndag kör vi det ena av dem. 
Slutade tidigt och som vanligt strulade tågen så jag blev ändå sen hem. 
En träff med gänget skulle ske hos Ubbe och Ärstin. Jag skulle bara sträcka ut kroppen på sängen innan jag gick och - tvärsomnade! 
Soffi var snäll och skjutsade mig dit och sen hade vi en härlig kväll med massor av uppdateringar, vin och skratt. 
Till och med vin i mungipan, suck. 

Missade foton men när vi kom hem nu bjöd Soffi (tack även för skjutsen hem!) på muffins med hallonfrosting. Perfekt nattsnacks. 

Sen har ju min PT varit sjuk i veckan och jag har legat på latsidan. Då blev plötsligt PT:n hotfull. 
Scary! 


I helgen ska jag göra mina 50 squats per dag som hon ordinerat mig. Vågar fan inte missa det. Man vill ju inte bli skjuten liksom. 
Ove har köpt pilatesmatta åt mig så nu finns inga bortförklaringar. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback