Ryggbot och spontanmiddag

Igår kväll lyckades jag knäcka ryggen lite tillbaka i rätt läge på egen hand. 
Trots att ryggen kändes så mycket bättre i morse så begav jag mig till en naprapat. 
Han lyckades rätta till mig helt så nu är jag bara öm av massage och knäck. 
Skönt att kunna gå och stå ordentligt igen. 
Arbetsdagen gick snabbt då jag kom sent och gick tidigt. 
Lite adjö-påsken-fika hann jag ändå med. 

Jag och övriga familjen möttes på kvällen upp i Upplands Väsby där Oves systerdotter med barn bjöd på spontanmiddag. Meningen var att Soffi skulle klippa lillkillen men han hade bestämt att han minsann inte ville klippa sig alls. 
Så det blev en trevlig middag tillsammans istället. 
Så roligt att ses och kunna prata med varandra utan speciell anledning. 
Tack Gabbi för initiativet och maten! 
Supertjej är vad du är!!!

//Najno

Kommentarer
Gabbi säger:

Du och din underbara familj är oxå super:-)!
Mat måste man ju göra varje dag iaf
Idag är jag nästan helt återställd från Gränbyjoxxet, det var perfekt med guldkantsmiddagssällsis igår så jag tänkte lite mindre på det
Stor kram!

2014-04-24 | 10:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback