Påsk, en annan dag!

Åh, vad skönt att vara ledig och bara göra saker lite hur som helst. 

Idag åkte hela familjen till hemliga stället  och gjorde det traditionella Vårskriket. 
Högst upp på berget med utsikt över Mälaren tog vi sats och skrek ut allt vad vi kunde. 
Det är så skönt, prova om ni aldrig gjort det. 
Fick en lektion i selfietagning så nu jäklar...

Dottern har även en självutlösare på sin mobilkamera så den provade vi också. 

Mitt i alltihopa kom en joggare på berget. Vi stod som fyra fån för under alla år vi gjort detta har vi inte mött någon. Aldrig får man vara ifred! 
Skämt åsido, tre fästingar plockade vi från Chili den stund vi var på berget. 

Vi drog vidare till Våfflan i Sigtuna och skulle äta lunch/middag. 
Sofia och jag fick vår mat men stackars Ove och Lehandro fick vänta i 45 minuter! DÅ tappade mannen i mitt liv sitt oändliga tålamod och fick pengarna tillbaka. 
De fick istället varsin pizza från Pomodoro. Bästa stället just nu. 
Min räkmacka gick dock inte av för hackor. 

När vi kom hem lyssnade jag på P2 Dokumentär där Jan Hammarlund gjort en timmes program med min farmor Herta. Det var ett jättebra program så lyssna gärna på det. Roligt att höra henne spela igen också. 

Läsa bok och kolla film "Django unchained" hanns också med. 

En fullspäckad annandag alltså. 
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback