Möten, mat och ingen träning

Arbetsdagen började med ett möte med producenter om kommande säsong. 
Därefter blev det VD-information om densamma. Det blir en del kul nästa säsong och några konserter måste jag gå på. 
Jullan hälsade på idag och passade på att dyka ner i en stor tom kartong. 

Häromdagen kom även fröken N förbi. Lite skratt och en selfie hann vi med. 

Så underbart att vara omgiven av glada, snälla och roliga människor. 
Och när Ove och jag kom hem samtidigt hade dottern köpt och gjort middag. 

Kalasmat en torsdag, jo jag tackar. 
Min PT är sjuk (Ove har smittat) så träningen ligger nere. Hm, konstigt, det är ju inte jag som är sjuk, nä. 
Tänkte inte på det! 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback