Mitt i vecket

Onsdagen bjöd på arbete i statiskt läge. 
Min PT är fortfarande sjuk, stackars Pinglan, så dottern tog tag i den lata modern ikväll. 
Hon instruerade den plattfotade mamman om hur hon kan göra squats och slippa ont i knäna. 

Sen fick jag mera tips på bra magövningar men då tittade jag bara på. Måste ju smälta alla nya intryck. 
Det tar tid för en soffpotatis att komma till skott. 

Sen har jag glömt att visa min fina ljuslykta i slipat glas som jag köpt i Limedsforsen på väg hem från Stöten. 
Åh, det var härliga dagar däruppe. 
Så här ser lyktan ut: 

Och så här ser jag ut:

Ikväll tänker jag särskilt på kära Sus och på hennes son Lucas, som varit på ortopeden idag. Sköt om er. 

Och just ja, min faster i Skåne tog hem flera priser på en hundutställning i Tyskland för ett tag sen. Grattis Lilian! 
Jag undrar hur hon skulle bedöma vår hund. Blandras som hon är. Grrr! 


Nåja för oss är hon bäst! 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback