Frohe Ostern!

Kära bloggläsare och vänner! 
En riktigt glad och äggig påsk önskar jag er alla! 

Äggmacka till frukost förstås. 
På eftermiddagen hämtade jag farmor i Solna och körde henne till Märsta. Där gick vi alla på restaurang Mingel och åt riktigt bra mat. Tack! 
Efter middagen skjutsade jag hem henne, då fick vi lite mer tid för snack. 

När jag kom tillbaka till mor och far spelade vi kort och hade allmänt roligt. 
Chili ville också vara med. 

Sofia och Lehandro var i stan hela dagen. Långa killen fyller 20 i morgon så lite överraskning i stan blev hennes present. 
Dessutom - ett jättegrattis till Sofia till nya jobbet på MAX på Arlanda. 
Jäkla unge! En ansökan = en intervju = anställd. 
Morfar och jag får ta vår sena middag där nästa gång. 

Ove har laddat upp ordentligt med godis inför påsken. 
Tjoho. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback