"Stökig måndag"

Måndag morgon! Vaknade med ett stort lyse i fejjan. Jag snott Oves väckarklocka som väcker en med ljus och fågelkvittret. Kvittret höll på en halvtimme innan jag vaknade, sa Ove. 

På Märsta station delades broschyrer och nyckelringar ut till oss resenärer. 



Jobbet gick fint, en helt vanlig måndag med mycket kunder men också; borttagning av stygn på magen, naprapatbesök och sen lyfta 100 kilo kartonger och möblera om i butiken. Jo, jo musklerna mår fint. 

Efter jobbet träffade jag fru Svensson och herr Larsson. Vi skulle nämligen på något så ovanligt som ukulelekonsert. 
Lite nördigt kanske men jävlar vad roligt det var. Underbar orkester från Storbritannien med humor och fantastisk musikalitet. 




Åh, det blev en riktigt stökig och helt ljuvlig dag/kväll. 
I morgon ska jag inte springa runt som en duracellkanin utan bara vara så där lugn och harmonisk. 
Äh, det blir nog som vanligt. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback