Jobblördag med konsertteater

Tog bilen ända in till stan idag. Den går fint på motorvägen. Jag har nu haft bilen i två veckor och har bara förbrukat en halv tank. Helt otroligt.

Det var ganska mycket rörelse i biljettkontoret och att få jobba med Bodilski och Jullan gjorde att dagen gick ovanligt snabbt och i skrattets tecken. Skönt!

Efter jobbet gick jag vidare till Strindbergs intima teater på Norra Bantorget. Farmor väntade och vi gick sen på en föreställning där en väninna till farmor spelade Tjajkovskij och Sissela Kyle läste noveller av Anton Tjechov.
Mycket fint och bra.
Jag skjutsade hem Herta och susade sen hem.
Väl hemma var jag ensam, dottern spelar någon natturnering i Uppsala och mannen var publik ett tag.

Efter sista hundpromenaden tog vi en tur till källaren.
Jag håller på och säljer grejer på Blocket och då måste man ju hitta grejerna när det kommer köpare.
Pengarna vi får ska vi göra något roligt för.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback