Inspelning och telefonkö

Alltså, hur tänker företag när de byter namn?
Jag har gjort inspelning idag och herregud vad svårt det var att uttala företagsnamnet rätt.
Jag var till och med tvungen att ringa herr Svensson, som jobbar på stället och fråga hur det uttalades.

Prova själva att säga www.postnordlogistics.se ungefär 75 gånger.

Det har jag gjort idag.
Sen har jag i två dagar försökt komma i kontakt med sjukhuset som ska operera pleromorft adenomet jag har på halsen.
När jag äntligen fick tag i dem visade det sig att kön är jäääääättelåååång och ingen tid finns bokad inom rimlig tid.
Återstår bara väntan.
Men nu är det borta ur huvudet och jag ska försöka koncentrera mig på nuet.

Som det står på en nyckelring jag köpte till Sofia en gång:
Carpe Fucking Diem!

Den är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback