Glömd telefon och packning

Igår glömde jag mobilen kvar på jobbet och det var minsann en prövning utan dess like. 
Men desto bättre, för när jag kom hem var jag plötsligt ensam och kunde röja/städa hela lägenheten i min egen takt. Jag var så nöjd när jag somnade igår. 
I morse blev jag orolig när det började pipa i röda faran på väg till Rosersberg. 
Det var säkerhetsbältsknappen dom lyste rött och pep. Jag hade bälte på mig men inte min väska! 


Ja, herregud vad mycket skit jag har i väskan. 
När jag kom hem hade jag min födelsedagspresent på köksbordet. Mor och far har varit på kryssning och ingen blev gladare än jag. Två parfymer och ett SNÖ-armband. Love it!



Idag var det en riktigt rörig dag på jobbet och galet och så är det ju ibland. 
Men kul att så många vill gå på vår säsongsöppning som var ikväll. 

Hemma blev det packning av väskor och tvättning av hund. 
Fy, hon gillar verkligen inte att duscha, Chili. Men ska man vara hos mormor och morfar i fyra dagar får man inte lukta hund. 



//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback