Fredag med dubbla jobb

Jag såg verkligen fram emot denna fredag, då jag skulle sluta 16 och sen susa hem och fixa hemma.

Istället blev det ytterligare inspelning för det där företaget som bytt namn och som var så svårt att uttala på rätt sätt i tisdags.
Hela arbetet fick göras om då jag uttalat namnet på fel sätt.
Ja, ja det är sånt som händer och som tur var var min favvotekniker tillbaka, Toma. Det gick relativt snabbt att läsa 11 A4-sidor.

Jag hämtade dottern från jobbet och väl hemma hade Ove fixat köttbullar med gräddsås och hans vansinnigt goda stekta lök. Vete fan hur han beter sig men gott blir det.

Efter maten blev jag så himla trött så nu vill jag bara sova.

Skickar med bilden på den fina klockan med lösögonfransar på Södra Station.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback