Utsålt och träning

Oj,oj jag borde nog mentalt ha förberett mig på dagens arbetsdag. 
Vi hade biljettsläpp på en konsert och inte vilken som helst. 
Filmen om Monica Z med Edda Magnasson går ju på bio nu och är omtyckt och välbesökt. Nu gör Edda den enda konserten med filmmusiken med vår orkester och kl 11.00 idag släpptes biljetterna. Kl 12.30 var det bara lite platser kvar på andra balkong. 
Det var en rush som hette duga. 
Skulle inte haft lammullströjan på mig! Jag blev så varm. 

På lunchen kände jag att jag bara ville vara ensam och sitta i ett hörn och äta ifred. Då fick jag hicka! 
Herregud har inte haft hicka på 30 år. 

Den gick över iallafall. 
På kvällen stressade jag hem och hoppade i bassängen och vattenaerobicen. Den här veckan tog jag i lite extra och det kändes så himla bra. 
Synd att man inte får fota i badhallen, det är förbjudet. 
Men utanför gick det bra. 
Tre trötta, glada tjejer!!!
Det är så himla marigt med egobilderna men jag jobbar på det. 



När jag kom hem fick jag röja diskbänken för att få plats att göra mackor och oboy. 
Sen gick jag ut med hunden och gick 2,5 km i rask takt. 
Skönt att rensa hjärnan och nu är jag redo för natten. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback