Trött men pigg?!

I morse var det knepigt att gå upp. Det är jobbigt men kul att vara på resande fot. 
Men jag kom iallafall iväg som jag skulle. 
Morgonen på jobbet började med ett datahaveri, naturligtvis den datorn jag skulle jobba vid. Men - vi är ju rediga tjejer så nu är den hos doktorn. 
Det blev en laptop att jobba vid idag och det gick bra det också. 
Kl 17 sa jag adjö till kamraterna och dundrade hem med tåget. Hem och äta lite och sen, ja, sen förstår ni gick jag och Ärstin på vattenaerobic. Jävlar, vad kul och fullständigt totaljobbigt det var. 
Hårdrocksmusiken vrålade i högtalaren och jag kämpade som en gnu. 
Ärstin fick kallsup och vi höll på att drunkna av skratt. Men så roligt det var! 
I morgon får vi se om jag kommer upp ur sängen, träningsvärken lär nog vara på topp. 
Ja, det är inte klokt, vad är det som händer med Najno. 
Inga chips och ingen läsk på en vecka och motionerar. 
Oss emellan, jag tror hon har en för tidig 50-årskris. 
//Najno
Psst. Gissa förbudsmärket!

Jo, det är sant. Man får inte bajsa utanför kaffebutiken i Halmstad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback