Tisdag- och onsdagsrapport

Nämen, det här går ju inte an. Man får inte glömma att blogga när läsekretsen är så redo att läsa mina inlägg. 
På tisdagen var jag så upprymd eftersom Bodilski var tillbaka på jobbet och allt kändes nästan som vanligt. 
Vi åt lunch tillsammans. 

Räkchips är väldigt torra men Bodilski är rolig!
På kvällen körde jag vattenaerobic med Ubbe och herr Svensson. Eftersom jag inte hade nån att tjattra med i duschen efteråt var det jag som gick vänta på killarna. 

I morse var det poliskontroll på vägen till Rosersberg. Jag har haft körkort i snart 30 år och har aldrig fått blåsa. Jag var negativ i resultatet och blev så upprymd att jag missade tåget. 
Kom nästan på tid till jobbet och onsdagsfikat bjöd på pumpaformade tårtor och lite mys. 
Väldans trevligt. 


Städade lägenheten när jag kom hem och gosade lite extra med vovven då hon sovit borta i två nätter. 
Inget barn och ingen hund hemma blev nästan för mycket för Ove och mig, så nu känns det bättre. 
I morgon blir en bra dag, det känner jag på mig. 
//Najno


Det e mycket nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback