Iakttagelser

När livet rullar på i den takt man vill börjar åtminstone jag se andra saker runt omkring mig. Okej, jag ser dem även när livet rusar i 180 också. 

I morse gick jag förbi en papperskorg. 

Jag var ju bara tvungen att gå närmare för att se vad som stod på lappen. 

Väl hemma står det nu en härlig pumpa utanför dörren. Den har dottern fixat till. Mammas lilla pysselunge. 

Så där lite lagom skrämmande. Chili gillar INTE pumpor som är arga! 

Nu har vi totalt slutat med att ha läsk, chips och godis hemma. Det går förvånansvärt bra. Nu ska jag försöka ha samma tänk när det gäller min Treokonsumtion och mitt tuggummituggande. Idag har käken gått ur led två gånger, så nu åker bettskenan på inatt. Hoppas slippa huvudvärken i morgon. Lite träningsvärk kanske jag har för vi körde riktigt hårt på vattenaerobicen ikväll. Vi tre tjejer fick alla med våra män så vi var nästan hela gänget i bassängen ikväll. Pinglan och Myris ska vi nog lyckas övertala så småningom. 

// Najno 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback