Grattis pappa!

I torsdags fyllde pappsen 67 år och idag var det dags att fira honom med en söndagsmiddag. 
Jag gjorde bara sånt som han gillar (och även vi andra). 

Farmor var med också och det var kul att träffa henne. 
Vi började som vanligt med sherry och snacks. 

Sen åt vi god mat och jag måste säga att ibland är jag en jävel på att laga mat. 
Är jag utvilad och har tid på mig, då blir det bra. Ove fick vila från matlagningen så han var nog också nöjd. 
Efter middagen gick luften ur hela familjen och vi bara slängde oss framför tv:n. Nä, det gjorde vi inte för Tele2 är ett skitföretag som tar bra betalt för något de inte kan leverera. Våra tv-sändningar uteblir ca fyra gånger i veckan på olika tider. Idag fungerade tv:n inte alls. 
Skitjobbigt, för då blir man ju tvungen att umgås, det har vi ju gjort hela dan! 

Just, ja. Vi har nyttig månad u familjen. Läsk, chips och godis finns inte längre på Lycko. Men idag firade vi med lite cola och lite snacks. Förbud är aldrig roliga. 
Istället för chips och godis ser vi nu till att ha frukt hemma om man bli sugen. 

Alla mår bättre och vi äter mycket bättre. 
Bra beslut, Sofia!
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback