Underbara torsdag

Ja herregud, vilken berg- och dalbana det var med känslorna idag.

Det känns ju skönt att få papper på att man är frisk.
Att jag sen har så många runt omkring mig som gläds gör ju inte livet sämre.

Jobb med lite nya arbetsgifter var roligt.

Och så blev jag hämtad av Svensson Svensson och i bakluckan hade dem mina blomlådor med färdigplanterade pelargoner.
Då blev jag så himla glad eftersom jag varje år köper blommor till balkongen men tappar lusten att plantera så de oftast dör i pappkassen.

Sen var det semifinal med den ena tråkiga låten efter den andra.

Men på lördag sitter jag som klistrad vid TV:n - igen och igen och igen.

//Najno

Psst. Den konstiga krokodilen är en utsmyckning på ett sjukhus nära dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback