Tjusig tisdag

Vilken dag!
Klev ut genom porten i tron att vädret var som de senaste dagarna. Varmt och med sol. Jag är barbent och har en tunn kofta på mig. Det spöregnar och blåser och är sex (6!) grader varmt/kallt!!!!

Både hund och jag blev dränkta liksom.
Inte roligt alls.
Sen åkte jag gammalt sunkigt tåg till jobbet. Inte så kul.
På jobbet var det kul men jag vart så godissugen på eftermiddag så jag klämde i mig:
1st 88:an
2 dubbeldajm
2 käck

Efter jobbet var jag mer hungrig och käkade hamburgare med Jullan. Bacon och ost och dressing i massor. Satan i gatan vad gott det var.

Sen var tåget försenat - Surprise!
Jag missade de två första låtarna på semifinalen.
Sen lyssnade jag på dotterns föreläsning hon ska ha i skolan i morgon.
Sen gick jag ut på nattpromenad med hunden.
Sen stupade jag i säng. Jag älskar för övrigt min säng, den är den bästa möbeln jag har!

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback