Thank God it's Friday

Hade ordentlig jacka på mig och inte regnade det när jag åkte till jobbet inte.
Satan, klädde mig nog fel idag igen.

Tillbringade återigen tid hos doktor, som tog bort ytterligare födelsemärke.

Talade både med Ärstin och Fru Svensson i telefon och vi verkar ha abstinens efter varandra.
Det blev en spontangrillning hos Svensson Svensson och skäggiga gubben kom på besök.
Supertrevligt att ha med honom på middagen och naturligtvis hade vi så mycket mat att hälften kunde varit nog.
Tack Kjell för att du kom förbi, det gillade vi verkligen.

Från början hade vi sagt att vi skulle ta det lugnt, men det går ju liksom inte hos Svenssons.
Allsång och Herr Svensson som diskjockey, det är en fullständigt oslagbar kombination.

Tack återigen för en fantastisk kväll.
Skönt att få tänka på annat än sjukhus ikväll.
Fast det känns som om jag dansat sönder mitt sår.
Äsch, det kollar jag upp i morgon!

//Najno

Psst. Åt en hederlig 88:an på tåget hem. Den satt så bra!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback