Måndag måndag

Lite svårt att gå upp, men efter en svettig promenad till Märsta station satt jag till slut på tåget även idag.

Det märks att det börjar bli semester. Var nästan helt ensam till Sollentuna.

Jobb i ett lugnt tempo och sen hem.
Jäklar, varför åker alla svettiga shoppande människor hem vid 17.30?
Åk en annan tid vettja.

Mitt favvoföretag Lovefilm ska lägga ner så jag kollar en film per kväll nu fram till 10/7 när de stänger.
Det är sorgligt, för Lovefilm är ett superbra företag med en kanonsida och app.
Farväl Lovefilm, jag kommer sakna er.
Jag tänker INTE gå över till Viaplay!

Ikväll såg jag "kärlek i Detroit". En lagom feelgoodfilm.

I morgon bitti ska jag punktera tumör igen.
Usch!

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback