Fest och gamman!

Sov ända till halv tolv. Hur skönt som helst.
Tog det lugnt och läste tidning och frukosterade.
Dottern jobbar och mannen skulle senare till jobbet.
Vi hann dock ta en shoppingtur till Bredden, men sen blev jag alldeles ensam med hunden.
Då blev det fart på fröken Fischer vill jag lova.
Det tog nästa två timmar i mitt racetempo att plocka i ordning lägenheten. Då kan ni tänka er hur det såg ut här hemma.
Jag sprang omkring i trosor och bh och bara svischade.
När Ove sen kom hem bytte vi bil med varandra och jag drog vidare till min kära Annica i Hässelby. 25 minuter med bil, 1 timme och 45 minuter med kollektivtrafik.
Oj, vad väljer man??!
Där var redan Milla Moj och Netti Hägg och lille Alexis.
Det blev en supertrevlig kväll med underbar mat, som vanligt när Annica bjuder på mat.
Tack Annica!!!!
Vid 23 åkte jag vidare och skulle hämta Ove som var på grillparty hos Wibsons.
Där fastnade vi och såg Harrodsankans premiärdopp i poolen.
Det var ett stort ögonblick!!!

Ja, ännu en dag i Najnos liv.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback