Varför?

Varför -

Får jag varje år för mig att frosta av frysen den varmaste, klibbigaste dagen på året?
Det händer varje år!!!

Och nu sitter jag och väntar på att den sista biten (sitter stenhårt) ska lossna.

Ja ja. Det är väl bara att acceptera att jag inte är så smart alla gånger.
Eller som en kollega sa till mig när jag sa nåt puckat:
- Du har inga studielån va?!

Dottern lagade underbar middag idag. Eller rättare sagt, hon stod för idén och jag lagade, marinerad kyckling med potatissallad med tomat, lök och fetaost.
Så satans gott. Och väldigt enkelt att göra. Det blir nog nästa bjudmiddag.

Sen var dottern tvungen att rengöra piercingen i naveln (ja, jag vet det är skitläskigt!)
Det gjorde hon med hjälp av en äggkopp.
Uppfinningsrikedomen är det inget fel på hos den ungen.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback