Ute-på-sjön-lördag

 
Underbart väder och goda vänner som äger en motorbåt. Då bara måste man utnyttja dagen till fullo. 
 
Jodå, både människor och hund hade flytväst. 
Vi la till vid en lugn vik vid Rosersberg och det var så härligt. Ärstin och jag agerade kuttersmycken och bara latade oss och njöt. 
När sen Ubbe skulle bada ville ju inte jag vara sämre utan jag klättrade ner i det 21-gradiga vattnet. 
 
 
Även Ärstin, som är värre badkruka än jag badade också.
 
Vi åt lunch på båten och solade lite. Sen tog vi en tur så vi fick lite barndomsminnen från Steninge slott. Vad fint det är från sjösidan!
 
Chili tyckte väldigt mycket om att åka båt med oss!
 
Senare på kvällen blev det grillfest med både vuxna och ungdomar. Tack för den goda maten Ärstin och Ove! 
 
 
 
 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback