Söndagsshopping!

Ja, vad gör man inte för att hålla familjen på gott humör.
Man åker naturligtvis till ett stort shoppingcentrum i Täby och fönstershoppar.

Vi köpte frusen yoghurt på hippa Chillbox. Man tar vad man vill ha och toppar med frukt eller/och godis och betalar per vikt. Dottern älskade det men jag tyckte det var bland det äckligaste jag ätit. Jag slängde till och med min bägare efter två tuggor (en avsmakning ger ingen smak).

Jag köpte iallafall tre jävligt fina kuddar på Indiska.
De blev jag glad för.

På kvällen blev det familjemiddag med mig som kocka. För ovanlighetens skull.

Sen har jag lyssnat på Sommar i P1, Jonas Gardell och Helena af Sandeberg.
Jonas program var bra.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback