Matnyttig torsdag

Lunchen intogs idag på rekordtid. Så snabbt att jag inte ens hann fota maten.
Gott var det.

Efter arbetsdagen blev både kollegan och sugna på ett glas kallt rosevin. Det blev ev väldigt spontan after-work. Vi babblade i nästan två timmar. Det var vansinnigt trevligt!

Hemma stod hela familjen på balkongen och vinkade mig välkommen hem. Det är glädje.
Dottern stod för middagen, förbannat goda piroger med kall sås och sallad.
Fack Soffi för supergod middag.

Sen blev det handvård för hela slanten. Klippa klor, rensa öron, trimma tassar och avslut med BAD!
Ja, hunden blänger på mig nu men jag älskar bara tillbaka. Snart ärvt vänner igen.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback