Dagen efter kvällen före

Det blev en riktigt skön och trevlig lördag. Städade och fejade hemma. Dottern jobbade på salongen och ringde och frågade om jag ville ta ett nytt hål i örat.

Om ni kommer ihåg så gick ju mitt hål sönder förra sommaren och jag har varit utan örhängen i ett år. I-landsproblem!!!
Men nu är det åtgärdat av bästa Soffi.

På kvällen gick vi till Krogen Lite Till med dotter och våra bästisar. Vi åt grymt god mat och sen blev det drinkdags. Killarna drack färgglada drinkar medan vi tjejer körde det tunga artilleriet, Cosmopolitan och White Lady.
Efter Krogen gick vi vidare till Svenssons, som just anlänt från Göteborg. Där blev vissa kvar till i morse.
Ja, nu låter det som jag är värsta fyllisen, men det är jag inte. Fast idag blir det inte många knop gjorda.

Läste en artikel i DN om en journalist som fått hjärntumör och som tränar för att klara behandlingar och operation. Det var som en kick att läsa den. Jag ska fan också bli snällare mot kroppen för att klara min kommande operation i höst.
Nu jävlar Fischer!!!!

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback