Måndagsnöje

Årets sista arbetsdag! Jag tjatar ju om att det här har varit ett skitår ur sjukdomssynvinkel, men året innehöll också en av de bästa händelserna i mitt liv. Jag arbetade mig till en fast anställning på Konserthuset. 
Beskedet om anställning kom mitt i gröten med cancer och skit, så jag har bara vaga minnen av det. Vet bara att det tog flera månader innan jag förstod att jag på riktigt har ett fast arbete. 
En vän som jag saknat på jobbet är ju Bodilski, som numera pluggar teckenspråk. Hon, jag och Jullan har i snart 2 år försökt få till en kvällsträff efter jobbet. 
Men vi är alla tre upptagna kvinnor så idag skulle det äntligen bli av. 
Vad händer då? Jo, Jullan blir sjuk så henne skickade vi hem tidigt. Bodilski och jag beslöt att gå ut och äta ändå. 
Vi tog oss till Grappa vid S:t Eriksplan.
 
Bra italiensk krog med för kvällen lite trött personal. 
Men vem fan är inte trött nu? 

Mycket trevligt att få avsluta "skitåret" med en härlig kväll med Bodilski. 
Tack tjejen! 

//Najno

Psst.... Soffi sover hemma inatt och allt är som vanligt. Skönt!
Och fröken N var inne med nyårskaka till mig. Tack gulligaste du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback