Julafton!

Julafton blev en väldigt bra dag, trots att jag vaknade med världens huvudvärk som inte gick över förrän sent på kvällen. 
Paketutdelning hemma, sen lunch hos Oves ena syster hör i Märsta. En superhärlig julmiddag med lugn och ro och långa roliga samtal. 
Vi spelar spel om julklapparna och i år fick varken Ove eller jag någon. Sofia fick en bärbar högtalare till telefonen. 
Förra året fick vi massor så det var inte mer än rättvist. Riktigt kul spel!

Sen bar det vidare till mor och far och där var det mer julklappar och lite Jansson och räklåda. Mums fillibabba! 
Jag har fått så fina julklappar så jag måste ha varit väldans snäll i år. 

Vi spelade kort och nytt spel. Hur kul som helst och vi lullade hem vid 1-tiden. 

I år anammade jag en Vit Jul. En jul utan alkohol. Det kommer att kännas så skönt i morgon bitti och Ove kommer att vara avundsjuk på mig. He he

Glömde tyvärr mobilen hemma så inte ett enda kort fick jag idag. 
Nöj er med ett från den 23:e. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback