Jobbe?!

Nu har julkonserterna dragit igång och igår var jag så trött så jag glömde skriva. 
Tre fullständigt utsålda konserter väntar oss. 
Jag piffade mig lite extra igår med änglahår och nyinköpt röd tröja. 

Det var fint i ett par timmar tills jag tog en penna och kliade mig på ryggen. 
Glömde dock att klicka in udden så nu är den tröjan förstörd. 

Jag är ett riktigt klantarsel!!!

Till och med på pendeltåget hem är jag förföljd av jobbet. 

Men det är faktiskt bara trevligt. Jag älskar ju det. 

I morse var det svårt att bestämma var jag skulle sitta på tåget. 
Det finns ju så många "trevliga" spygröna säten att välja på. 

Men - det är ett i-landsproblem. 

//Najno

Kommentarer
Nina Björklund säger:

Hej vännen
Så fin i ditt änglahår <3
Du verkar ha ett roligt jobb :)

2013-12-19 | 10:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback