God Jul!!!!

Åh, dessa underbara sms som jag får av Ove: 

Han är för go' min man!
Efter en otroligt hektisk kortdag på jobbet.....(oj, här somnade jag mitt i meningen och nu fortsätter jag skriva om gårdagen).  
Vi klädde granen, griljerade skinkan, hälsade på hos fam. Svensson Svensson. Precis som vanligt. 

Nypysslad kula för i år. 

Granen är som en Musse-Pigg-gran. 

Tomtebordet är på plats!!!

Hos Svensson har de belysning i pepparkakshuset. Posh!

En härlig tradition som vi infört på senare år. Vi bara dyker upp hos Svenssons/Almens. Tack så jättemycket för att ni finns och för er generositet. 

Från oss alla tre till er alla därute, var ni än är. En riktigt God Jul!!!!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback