Fnitter och biltvätt

Somnade 3 inatt och gick upp 7 i morse. 
Ja, ni kan förstå att fnitternivån på jobbet var extremt hög på eftermiddagen. 
Jag slutade lite tidigare och tog över handleriet till middagen efter Ove då han låg hemma med både ryggskott och magsjuka. Stackars han! 
När jag skulle lägga matkassarna i bagaget på röda faran såg jag att den var så skitig att inte ens nummerplåten syntes. 
Det blev till att åka till tvätten, så nu är min lilla röda bil ren och fin igen. 
Här kommer en stilstudie inifrån en biltvätt. Unika bilder!

Svisch sa det om borstarna. 


Och här bara mullrade det i hela bilen. 


Färdig!!!

Nu blir det tidig sänggång. 
//Najno

Kommentarer
Johanna säger:

Nina. Du anar inte hur glad jag blir av de här biltvättsbilderna. I love biltvättar! Tyvärr får jag aldrig åka igenom så där. Per tvättar bilen hos sin pappa om somrarna. Senast jag åkte bil i biltvätt var för tjugo år sen. Men nu vet jag vad jag ska önska mig i juklapp - bil-SPA.

Att jag inte har körkort förklarar en del ...

2013-12-16 | 23:35:58
Bloggadress: http://Johanna.vimittilivet.se
Johanna säger:

Nina. Du anar inte hur glad jag blir av de här biltvättsbilderna. I love biltvättar! Tyvärr får jag aldrig åka igenom så där. Per tvättar bilen hos sin pappa om somrarna. Senast jag åkte bil i biltvätt var för tjugo år sen. Men nu vet jag vad jag ska önska mig i juklapp - bil-SPA.

Att jag inte har körkort förklarar en del ...

Svar: Härligt att ha en själsfrände. Du får hänga med nästa gång.
najno.blogg.se

2013-12-16 | 23:36:00
Bloggadress: http://Johanna.vimittilivet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback