Tandis och dagsutflykt

Morgonen startade med ett tandläkarbesök hos en underbar tandläkare. Jag bet ju av halva framtanden på ett mjukt godis som innehöll en gömd nöt. Nu har jag tidigare gjort en estetisk påfyllnad och det var den som sprack. Så tandläkaren slipade helt enkelt ned den andra tanden så nu har jag lite glugg och två lika stora framtänder. Skönt!!! Jag gillar inte osymmetriska tänder.

Efter besöket drog vi iväg med Ärstin och Ubbe till Mariefred. Det blev en helt ljuvlig dag i total avslappnad. Vi käkade lunch och promenerade vid Gripsholms slott, där man inte ens fick beträda gräsmattorna. Men så var de perfekta också!

På vägen hem fikade vi utanför Strängnäs vid Brofästet. Mycket mysigt.

Dottern verkar ha det bra på resan, och det känns också skönt.
Så här skulle alla dagar vara - i total harmoni.
Men känner af mig själv rätt så skulle jag bli uttråkad av det ganska snart.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback