Ner och upp

Dagen började med ett av mina, just i år otaliga besök hos läkare.
Ytterligare ett födelsemärke skulle tas bort på magen. Det ena tog jag bort innan semestern.
Jag fick svar på det första märket på magen och det innehöll "orolig vävnadsstruktur" även kallat xxghkl. Ja, jag förstod alltså inte vad läkaren sa.
Det innebär iallafall att det var bra att ta bort märket. Nu blir svaret på det andra märket likadant eftersom de såg exakt likadana ut.
Trots att allt är borta så åkte glädjen över den vackra augustimorgonen all världens väg och jag har varit nere hela dagen.
Tack Ärstin, för att du ringde och drog ut mig på en riktigt lång, skön promenad ikväll.
Dessutom hjälpte lite glada kunder till att få upp humöret under dagen.

Ja, ja det är bara att gå vidare.
I morgon är en annan dag....

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback