Jobbe?

Åh, så härligt att börja jobba en fredag när man haft fyra veckor ledigt.
Ett litet tips till er andra. Ingen jobbångest överhuvudtaget. Jag har förresten ALDRIG det numera, men trött kan man vara ändå.

Det gick fint, jag hade dock inte glömt mina lösenord. Antingen är det dags att byta dem eller så har jag smygtänkt lite jobb under ledigheten.

Och som på beställning sprang en galen (starkt berusad) smurf över övergångsstället utanför jobbet.
Tack för det!!!

Skön hemmakväll framför tv:n.
Jag förstår inte hur jag dras till dokumentärer. Ikväll såg jag "I livets slutskede" om ett hospice. Väldigt bra och väldigt känslosam. Gjord av Nahid Persson som gjort "Drottningen och jag" om Farah Diba, också en fantastisk dokumentärfilm.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback