Fartig onsdag

Redan igår kväll bestämde jag mig för att ikväll onsdag skulle jag:
1. Baka kaka
2. Dammsuga

Och det är bra att bestämma sig för ett par saker sådär lite i förväg. Iallafall för mig.

Jag satte på mig förklädet vid 20-tiden och sen blev det Silviakaka, världens godaste. Och medan kakan gräddades tävlade jag med mig själv om jag skulle hinna dammsuga lägenheten på 25 minuter.
Jodå, jag vann!!! Jag fick 5 minuter tillgodo.
Sofia fick besök på kvällkvisten av två kompisar och sa innan de kom:
- Vad härligt att du har bakat och har förkläde på dig. Då får de (kompisarna) äntligen se att vi ibland är en vanlig familj.
Jag väljer att tolka det positivt.

Något som var väldigt positivt var ett SMS jag fick häromdagen av kvinnan som hyrde ut huset till oss i Åhus. Läs och le med mig!

Det blev en härlig dag.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback