Avsked och ankomst

Usch, i morse hade jag sån resfeber och så var det inte ens jag som skulle ut och resa.
Dottern åkte till Zakynthos i den grekiska övärlden.
Vi skjutsade ut henne till Arlanda och som tur var var en annan mamma till en av kompisarna där så både Soffi och jag skärpte oss med tårfällandet.
Fyra unga tjejer som bara kommer att ha det så kul en vecka.
Nä, nu blir jag nostalgisk och vill vara 20 igen.

Efter Arlanda kände jag att jag behövde trösta mig lite så jag gick och köpte en bil.
En röd liten Toyota Aygo som blir min om ca 14 dagar.
Det kändes bra.

Vi bestämde oss sen för att köpa lite fika och åka till Fru Svensson, som har så ont i ryggen nu och är sjukskriven.
Fikat drog ut lite på tiden och blev sen en spontan grillmiddag.
Supergod mat och jäkligt trevligt sällskap. Tack än en gång.

Här hemma är det tyst och tomt utan kanariefågeln.
Men snart är vi tillsammans igen. Under tiden händer det nya saker.
Var så säker!

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback