Dagen efter kvällen före

Igår var vi så pigga och glada i hatten.
Idag var klockan 15 när jag vågade mig ut i backen (utan skidor förstås).

En galen after-ski på balkongen resulterade senare under gårdagskvällen i en vansinnig pulkafärd med både hjälm och cider i högsta hugg.

Som sagt idag är vi betydligt tröttare och lite tråkiga.
Stackars Ärstin försökte lätta upp stämningen med ett besök men möttes av fyra gäspande slöfockar. Usch vad jag skäms!
Malin och jag tog en "energigivande" peel-offmask och trodde att det skulle hjälpa. Ack vad vi bedrog oss.

När vi sen tog varsin dusch blev det total översvämning i badrummet.
In med toarullarna i torkskåpet för tork.

I morgon åker vi hem. Jag längtar så jag håller på att spricka efter dottern. Har ju inte sett henne på över en vecka då hon var i London innan påsk.

Stöten var iallafall en mycket glädjande överraskning. Superfint och bra backar säger dem som åkt.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback