Konferensdag

En härlig konferensdag med alla kollegorna på avdelningen.
Stället låg på en av Stockholms minsta fnuttigaste gator.

Lunchen åts på Gondolen och både mat och utsikt var hisnande. Glömde fota men hälsade på Erik Lallerstedt, krögaren. Det kändes som om jag kände honom då jag precis läst en artikel om honom i Vårdguiden.

Konferensen tog slut men biljettkontoret ville fortsätta träffas så vi gick hem till en av oss.

Och nu ska jag berätta vad man kan göra om man har ett kylskåp för mycket (har aldrig hänt mig). Man gör en vinkällare!!!!

Tack alla för en (sup)ertrevlig dag/kväll.

Nu sitter jag bredvid en aspackad gravid tjej på tåget med en kompis som går på behandling mot alkohol. Helt absurt att tjuvlyssna på deras samtal.

// Najno


Kommentarer
Fru W säger:

Tack själv för en trevlig dag och underbart rolig kväll! Hoppas bussen inte åker i från dig när du kommer fram till din station!

2012-09-04 | 23:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback