TGIF

Dottern och jag träffades efter jobb/skola och gick på danskonsert i det stora blå huset mitt i Stockholm. Det var breakdans till Bachs musik.

Det var bland det häftigaste jag sett någon gång. Så otroligt bra tajming och musiken bara flödade igenom dansarnas kroppar. Helt otroligt.

Vi hade sagt att efter föreställningen skulle vi gå till TGIF på Stureplan och ta en drink och äta efterrätt, men båda var vi trötta och längtade hem.
Vi ringde istället pappa Ove och stämde träff på O'Learys på hemmaplan.

Då hade vi dessutom hunnit bli riktigt hungriga så det blev en sen middag och smaskiga drinkar istället.

Det blev en toppenkväll med familjen helt enkelt.
Och vi som har snålmånad nu i oktober.

Det känns som om jag bryter snålheten hela tiden. Jag är helt enkelt usel på att vara snål.

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback