Det känns bra nu

Alltså, jag slutar aldrig att förvånas hur lätt det egentligen är, det här med livet.

Man bara talar om att man är hängig och lite smådeppad så finns det massor med människor som bara ger en en massa bra energi.

Dels alla glada, sura, underbara, rara, söta, arga, krångliga, härliga kunder jag får möta varje dag på jobbet och dels alla fantastiska kompisar jag har runt omkring.
Jag hinner knappt tänka negativa tankar så har ni lyft mig. Jag tackar er verkligen för det. Ni vet vilka ni är, även de jag inte träffar så ofta men också de jag träffar varje dag.

Ikväll blev jag hämtad på station av Fru Svensson. Jag ringde och larvade mig och frågade om hon kom och hämta mig på station eftersom det inte gick någon buss. Och så gjorde hon det!!!
Helt galet roligt.

Sen har dottern genomfört ett målarprojekt hemma. Fula nattygsbord i furu har blivit stilrent vita. Skitsnyggt.
Bra jobbat Soffi!

//Najno


Kommentarer
Wibson säger:

Amen är det fint eller är det FINT! Vilken duktig dotter. :-)

2012-10-26 | 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback