Oj vilket party!

Valborgsmässoafton började med jobb med besök av Elisa. Skönt!

Efter en 45 minuters sömn när jag kom hem var jag fit for fight för fest!!

5 par som träffades och där vart och ett av paren fått en uppgift.
Så så här såg menyn ut:
Förrätt: Lax- och räksymfoni på kavringbotten.
Varmrätt: Mozzarella- och pestofylld kyckling med skinka och risotto.
Efterrätt: Tobleronemousse med hallon, citronsorbet och chokladgrädde.

Fy satan vilken god middag.

Ove och jag hade fått uppgiften att ordna dricka och snacks efter kaffet.
Ove hade fixat massa drinkmaterial och sen fick man göra sin egen drink.

Det blev - som vanligt en hejdundrande kväll.
Tack Svensson Svensson och alla andra för en toppenkväll.
Nu är jag glad igen!

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback