Finalkväll

Nu går Melloskivan på högsta volym på Lycko.
Under tiden har det städats och lagats mat.
Tur att denna kväll är här för i veckan har den där jävla vårdepressionen försökt komma åt mig. Men jag har ju bestämt sen några år tillbaka att den aldrig mer ska få inkräkta på mig.
Så med hjälp av ett gäng otroliga familjemedlemmar, kompisar, arbetskamrater så ska jag nog fixa den här våren också.

Typiskt enda låten som verkligen sätter sig i min skalle är Sean Banans låt. Jag blir fan glad av den men förbannad över texten.
Ja ja man kan inte få allt.

//Najno


Kommentarer
Anonym säger:

Klart den inte ska få komma åt dig i år!! Tillsammans är vi starka <3

2012-03-11 | 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback