Kärleksmåndag

Vilken dag det belv, min lediga dag.

Jag hade bestämt mig för att dammsuga, för om man har hund ska man ju dammsuga jämt. Men jag bestämde mig sen för att helt enkelt skita i dammsugningen och träffa min älskade vän fröken K.



Här poserar hon i en skitsnygg bäddfåtölj som vi tipsat Wibson om att ha i Guldslottet.
(Fan, nu funkar inte roteringen av bilder, typiskt!)


Vi drog med bilen till IKEA i Uppsala och inhandlade diverse prylar, jag blev bjuden på fika och vi gick sen där och bara drog benen efter oss och kundvagnen vi tagit svällde till två kundvagnar och en IKEA-kasse.



Dålig reklam för IKEA, men de hade faktiskt trasiga saker i butiken. Den var trasig förra gången jag var där också.



Bland mina inköp var en stor matta till familjen Svensson Svensson, då vår hund pissat på deras matta i fredags natt.
Inte nog med att vi tog taxi hem, vi fick också köpa ny matta, det blev en dyr helg, men väldigt rolig. Så det var det värt.


Nu har familjen firat Oves och min 31-åriga ihopdag.
Vi käkade en enkel måndagsmiddag bestående av 2 rätter på Krogen Lite Till.

Det var mumma!


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback