Röj, röj, röj

Nu är kärringen Fischer igång med städning och röjning. Det finns liksom ingen skönare känsla för mig än när det är rent och fint hemma.
Jag förstår inte hur mycket kläder vi har men nu har jag tvättat konstant i tre dagar och tvättkorgen är fortfarande inte tom.
 
 
Hujedamej!
 
Idag har det varit frisersalong här igen. Vi borde skaffa en frisörstol till lilla flickan så kompisarna slipper sitta på golvet och frisören stå i badkaret.
(Kan inte rotera bild plötsligt igen)
 
Ja, just ja, det har jag glömt att meddela. På semestern på Åland gick mitt öra sönder.
 
 
Får helt enkelt ta ett nytt hål någon annanstans, kanske i naveln!
 
Sen ett meddelande till alla inredare jag känner. Jag behöver hjälp med det här utrymmet hemma. Vad ska jag göra? Kom med förslag, det bästa får ett pris.
 
Jag börjar med att ta bort hushållsrullen.
 
// Najno

Kommentarer
Jeanette Bergkvist säger:

Hej Kompis, örat kan vi nog laga nere hos mig:)

2012-07-31 | 21:43:51
Jeanette Bergkvist säger:

Hej Kompis, örat kan vi nog laga nere hos mig:)

2012-07-31 | 21:44:10
M säger:

Mannen ska måla möbeln vit, byt hantagen till antika alt. svarta smide. Tyget byts till svart/vit alt. ett färgsprakande från Ikea. Lampfoten målas svart eller vit om den måste stå kvar. Klädhögen bort samt väskan. :-)

Svar: Tack Wibson, jag visste jag kunde lita på dig.
najno.blogg.se

2012-08-03 | 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback