Sova över

Sova över var länge sen jag gjorde.
Det var mest i 10-årsåldern som jag och kompisarna hade pippi på att sova hos varandra.
Igår sov jag över hos Bodilski och hennes man för att jag slutade sent och började tidigt idag.
Trevligt men något nattprat blev det inte.
Däremot sov jag som en stock och vaknade när jag skulle.
Fick sen låna deras djävulsdusch. Bodilski instruerade mig hur den funkade. Men det hela slutade med att jag satt hukad under en kran och duschade.
Den där satans regnskogsduschen fick jag aldrig igång.

Mitt dåliga morgonhumör hoppade jag över och det blev en rätt bra dag förutom att jag är i början av en förkylning och huttrar och kurrar i soffan.

Bilden längst ner är min glada hund i snön, som hon älskar.
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback